Η Ρεπούση κι η ΔΗΜΑΡ ξαναχτυπούν


Του Γιώργου Κακαρελίδη*

Αφού λοιπόν η ΔΗΜΑΡ προσχώρησε στην συγκυβέρνηση ώστε να προσμετρηθούν τα ‘κουκιά’ – βουλευτές της, στην καταγραφή ψήφου εμπιστοσύνης, προχωρά ακάθεκτη στον αφελληνισμό Ελλήνων.

-Πρόσφατο δείγμα η βουλευτίς Ρεπούση, η οποία κατέθεσε την με αρ.πρ. 2592/5-10-12 ακόλουθη ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας: «Με στόχο την ευκολότερη ένταξη και προσαρμογή των παιδιών της μειονότητας στο Δημοτικό Σχολείο, εξετάζεται η προοπτική στελέχωσης των υφιστάμενων δημόσιων νηπιαγωγείων με εκπαιδευτικούς που να κατέχουν τη μητρική γλώσσα των παιδιών της μειονότητας ή και της ίδρυσης μειονοτικών νηπιαγωγείων με δίγλωσσο εκπαιδευτικό πρόγραμμα;».



Με μια πρώτη ματιά φαίνεται ότι ενδιαφέρεται η εν λόγω Κυρία τής ΔΗΜΑΡ, για τα παιδάκια τής μειονότητος. Όμως, κατ’ ουσίαν, ζητά από την Πολιτεία να υποκύψει στην πίεση τού τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και τών διαφόρων ‘τουρκικών’ ενώσεων στη Θράκη, που ζητούν δίγλωσσα μειονοτικά νηπιαγωγεία.

Διότι όταν λένε δίγλωσσα εννοούν φυσικά την τουρκική. Τώρα το ότι υπάρχουν παιδάκια Πομάκων και άλλων μουσουλμάνων που ως πλειοψηφία δεν έχουν τα τούρκικα ως μητρική, είναι κάτι που δεν φαίνεται να απασχολεί την κα Ρεπούση. Η οποία μάλιστα επικαλείται την Συνθήκη τής …Λωζάννης, που οι ίδιοι οι Τούρκοι έχουν κάνει κουρελόχαρτο.

Ας σημειωθεί ότι, οι  Έλληνες Μουσουλμάνοι (περί τούς 100000) ανήκουν σε τρεις βασικές κατηγορίες : α) Πομάκους, οι οποίοι είναι γηγενείς Έλληνες Θρακιώτες της Ροδόπης, και υπάρχουν ισχυροί λόγοι να θεωρούνται περισσότερο ως απόγονοι Μακεδόνων (που εξισλαμίστηκαν με βίαιο τρόπο πριν από περίπου 3 αιώνες) παρά «τουρκογενείς» ή οτιδήποτε άλλο, β) Αθίγγανους (Ρομά), γ) Τουρκογενείς Μουσουλμάνους, οι πλείστοι των οποίων είναι και αυτοί απόγονοι εξισλαμισμένων Ελλήνων και άλλων υποτελών της Οθωμανικής τυραννίας.

Η όλη ιστορία ξεκίνησε με την υποχρεωτική φοίτηση στο Νηπιαγωγείο, χωρίς την οποίαν δεν εγγράφονται τα παιδιά σε Δημοτικό. Αμέσως έπεσε γραμμή από τους τουρκικούς κύκλους να μην στείλουν τα παιδιά στα Νηπιαγωγεία, όπου διδάσκονται τα Ελληνικά και να θέσουν εκβιαστικά στο Υπουργείο δηλαδή την Ελληνική Έννομη Τάξη είτε να μην εγγράψει τα παιδάκια στα δημοτικά είτε να υποχωρήσει για ανθρωπιστικούς δήθεν λόγους ακυρώνοντας στην πράξη τούς νόμους της και να δημιουργήσει όπως ζητά η Ρεπούση (τού συνωστισμού τής Σμύρνης αν θυμάστε) δίγλωσσα (τουρκικά) νηπιαγωγεία (όπως έγινε και με την δευτεροβάθμια). Για τα οποία η έρμη Συνθήκη τής Λωζάννης δεν προβλέπει τίποτε.

Το Υπουργείο Παιδείας, όπως διαρρέεται, με παλαιότερες εγκυκλίους του είχε εισάγει τις λέξεις Τουρκική στις αναφορές του σε μειονότητες ζητώντας μάλιστα και διακριτική μεταχείριση αυτών!!!. Και φυσικά το Υπουργείο Εσωτερικών αφήνει ασύδοτους διάφορους συναδέλφους της, να  ‘υλοποιούν’ ανεξέλεγκτα ως προς τις επιπτώσεις στην εξωτερική πολιτική τού κράτους , αλλά και στην εσωτερική κυριαρχία του, ευρωπαϊκά προγράμματα που έχουν σαν αποτέλεσμα να στέλνουν στην αγκαλιά τής Άγκυρας …Έλληνες.

Κάποιος ας τούς μαζέψει.

*Ο Γιώργιος Κακαρελίδης είναι Καθηγητής Εφαρμογών στην Επιχ. Ερευνα & Στατιστική τού ΤΕΙ Πατρών.

gkakarel@gmail.com

κανένα σχόλιο

Leave a Reply