του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Βρε τι έπαθε η Αγία Βαρβάρα! Είπαν να την φέρουν στην Ελλάδα, έπειτα από χίλια χρόνια, και τι δεν άκουσε! Ούτε λίγο, ούτε πολύ, θα της φορτώσουν στο τέλος και τα μνημόνια, τις αυτοκτονίες, τους άνεργους και τα παιδιά που πεινάνε! Θα πάει λένε η Αγία Βαρβάρα στον Άγιο Σάββα και δώστου η μιζέρια και η γκρίνια, η δηκτική ειρωνεία και η απαξίωση! Και που θέλατε, βρε σείς, να πάνε την Αγία, αν όχι στον Άγιο;; Μήπως, να μην την πάνε στο νοσοκομείο, αλλά στο κλάμπ Μεντιτερανέ της Μυκόνου, ή στη Στοά της Αχαρνών, όπου τρυπώνουν οι φωτισμένες «διάνοιες» και οι «μεγαλοφυΐες» που μας κυβερνούν στην έρμη πολιτική ζωή μας;
Ουδείς, βέβαια, αναρωτήθηκε από τους εξυπνακιστές, γιατί ένα τέτοιο νοσοκομείο καρκινοπαθών, το ονόμασαν «Άγιο Σάββα»! Όχι βέβαια, λες και είναι το μόνο νοσοκομείο που έχει όνομα Αγίου! Αυτό που μένει τώρα, είναι να κινηθούν και οι γιατροί συνδικαλιστικά εναντίον της για μεταφυσικό αθέμιτο ανταγωνισμό, στην περίπτωση που θεραπευτεί κάποιος και δεν αποδοθεί σε αυτούς η θεραπεία του, αλλά στην Αγία(!). Όταν στέκει κανείς γερά στα δύο του πόδια και έχει την υγειά του, όλος ο κόσμος είναι μπροστά του. Τον κρατάει στα χέρια του (έτσι νομίζει). Τον κρίνει και τον επικρίνει! Τότε, μπορεί και εξυπνάδες να πετάει και θεωρίες και ειρωνείες και πορδοσοφίσματα για να περνιέται πολύς και βαρύς στο πόπολο, αυτός ο «αριστοκράτης» του πνεύματος! Είπαμε, τα άλλα, τα «χαζά» και ταπεινά, τα θεοτικά, είναι για τον «αχρείο» και απαίδευτο λαό, όχι για τα τζιμάνια και τις «διάνοιες» του διαφωτισμού, του ορθολογισμού και της «αριστερής» αυτοχρησμένης αυθεντίας, ή κατά περίσταση και μιας υποκριτικής και θεομπαίχτρας δεξιάς!! Απ΄ όλα έχει ο μπαχτσές!!
Όταν, όμως, θα βρεθεί ανάμεσα στον ορό και στον καθετήρα, στα σωληνάκια και στον αναπνευστήρα, απέναντι σε έναν γιατρό, που έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά για την περίπτωση του, του φεύγει η όρεξη για εξυπνάδες και για τις υπεράνω του πόπολου φιλοσοφίες! Και με ποια αφορμή τα λένε αυτά; Για τη μεταφορά των λειψάνων της Αγίας, στους πλέον απέλπιδες των ανθρώπων, που δεν έχουν που να στραφούν για βοήθεια και από πού δύναμη να αντλήσουν, παρά να ελπίζουν μόνο στο θαύμα. Εμπόριο λειψάνων σου λέει και ειδωλολατρία! Και με αυτόν τον «φιλάνθρωπο» τρόπο, θέλουν να στερήσουν ακόμη και αυτή την ελπίδα, από εκείνους που διψασμένοι την περιμένουν σαν βροχή από τον ουρανό! Τη βάσιμη ή την αβάσιμη ελπίδα, καμία σημασία δεν έχει για την ψυχολογία των ασθενών, που τίποτα άλλο δεν έχουν, από αυτήν την ελπίδα. Που την πιστεύουν. Επειδή θέλουν να την πιστεύουν. Γιατί την έχουν ανάγκη. Ποιος είναι αυτός και με ποιο δικαίωμα θα ειρωνευτεί και θα απαξιώσει αυτήν την πίστη; Όταν μάλιστα, όλοι οι άλλοι ανέχονται την δική του αθεϊα; Πόσο πιο μίζερος και απάνθρωπος μπορεί να γίνει κανείς, με το κεντρί της αθείστικης αθλιολογίας στη γλώσσα, ώστε να ζητά από έναν ετοιμοθάνατο να πάψει να έχει ελπίδα, απαξιώνοντας αυτό, που είναι η ελπίδα του; Έστω και μια, κατ΄αυτόν, ψεύτικη, για να κάνω και το συνήγορο του Φίδη.
Ήρθε λέει η Αγία Βαρβάρα με τιμές αρχηγού κράτους, όπως και το Άγιο Φως! Και αυτό, φυσικά, δεν ήταν σωστό για κάποιους! Εδώ, συμπλέουν ο Φίδης με τον Άδωνη. Έπρεπε, λοιπόν, η Αγία, να μπει από την πίσω πόρτα σαν πλύστρα, για να μην μας πουν και καθυστερημένους οι «προχώ» δυτικοί πηδηχτές μας και ενοχληθούν οι αλλόδοξοι «φιλοξενούμενοι» μας! Τι και αν η Αγία, έπειτα από μια χιλιετία, επέστρεψε για λίγες ημέρες, στην Ελλάδα; Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους παραμορφωμένους, που τους έβαλε ο λαός στην κυβέρνηση, μόνο και μόνο, επειδή ήθελε να διώξει τους άλλους!! Τους ενοχλούν οι «φανφάρες» γα την Αγία, αλλά οι αποδόσεις τιμών και συνοδειών στον κάθε τυχάρπαστο, είναι επιθυμητές! Μήπως κατά βάθος θέλουν να προσκυνάμε τα εν ζωή δικά τους λείψανα;; Μήπως, ο Λένιν και ο Στάλιν δεν ήταν τεχνητώς μουμιοποιημένα λείψανα, που τα προσκυνούσαν ευλαβικά όλοι; Αυτή την άθεη πολιτική θρησκεία, διότι θρησκεία είναι, με το δικό της «Δόγμα», την «Ιερά μαρξιστική γραφή», με «αγίους» και με «μάρτυρες», ποτέ μου δεν την κατάλαβα! Τα λείψανα της Αγίας τους μάραναν;;
Γιατί, μπορεί κάποιοι να θέλουν να εξαφανίσουν την θρησκευτική πίστη των ανθρώπων (το δίδαγμα της ΕΣΣΔ δεν έφτασε φαίνεται στα αυτιά τους), αλλά θα πρέπει να μας πουν και τι είναι αυτό με το οποίο σκοπεύουν να την αντικαταστήσουν. Μήπως με την ανθρώπινη αυθεντία και την ακεραιότητα τους; Εδώ γελάμε!! Με αυτούς που κουβαλούν πάνω τους δέκα τόνους εγωισμού και άλλους τόσους τόνους λαμογιάς και αναξιοπιστίας; Μήπως με εκείνους, που πάνω στο δέρμα τους εναλλάσονται πολλά διαφορετικά πρόσωπα και που το βράδυ έχουν ξεχάσει, αυτά που υποσχέθηκαν το πρωί; Ή με αυτούς, που αφού τρώνε τον αγλέουρα όλη τη μέρα, αποβάλλουν το βράδυ στην τουαλέτα το υπόλοιπο της ανθρώπινης λαιμαργίας, που δεν θα μπορέσουν τελικά να πάρουν μαζί τους στα δύο μέτρα τάφο; Τον τάφο, που είναι και ο μόνος που σίγουρα τους ανήκει, ανεξάρτητα της πολιτικής τοποθέτησης τους. Εκτός και αν ταφούν στο Γ΄ Νεκροταφείο, οπότε θα τους κάνουν «έξωση» στα τρία χρόνια και ούτε τάφο δεν θα έχουν, όπως δεν έχουν και οι λοιποί κοινοί θνητοί!
Ο λαός σας ψήφισε για να λύσετε τα οικονομικά και εθνικά του προβλήματα και όχι για να τον περιπλέξετε στις δίνες των ιδεοληπτικών σας εμμονών. Δεν σας ψήφισε, ούτε για πνευματικούς, ούτε για θρησκευτικούς αναμορφωτές. Ασχοληθείτε με τα μνημόνια και με την πολιτική εξυγίανση –διότι πολύ το καθυστερείτε-και αφήστε τον Θεό, τους Αγίους και τις Αγίες στην Εκκλησία και σε όσους, είτε καλώς, είτε κακώς, τους πιστεύουν. Να μας πουν, λοιπόν, αν η Ελλάδα έγινε ένα άθεο κράτος και αν έχουν πάψει να ισχύουν η ανεξιθρησκεία και ο σεβασμός στα ήθη και τα έθιμα του κυρίαρχου λαού, για τον οποίον όλοι κόπτονται! Η κυβέρνηση, που πολλοί την υποστήριξαν, να το έχουν ορισμένοι καλά στο νου τους που φροντίζουν μεν για τζαμιά, αλλά από την άλλη εξουθενώνουν την πίστη του λαού, ασκώντας του αφ΄υψηλού κριτική, πως δεν έχει πάρει «λευκή επιταγή». Μπορεί να εξανεμιστεί στο τσάκα-τσάκα και να επιστρέψει εκεί που ήταν, στο 4%. Αυτό να το θυμούνται, γιατί και η υπομονή έχει τα όρια της. «Χοῦς εἶ καί εἰς χοῦν ἀπελεύσει και διαλυθήσεται...» και «προ συντριβής ηγείται ύβρις, προ δε της πτώσεως υπερηφάνεια».
Υγ: Τώρα, οι φίλοι της ελευθερίας του λόγου, που διάβασαν το άρθρο μου, αλλά διαφωνούν, μπορούν να με διαγράψουν με ήσυχη τη συνείδηση τους στο όνομα αυτής της ελευθερίας....
------------------------------
Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σισανίου καί Σιατίστης κ.κ. Παύλου “ΔΕΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΧΘΩΜΕΝ”
Η απάντηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης κ.κ. Παύλου στην κριτική που άσκησε ο γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Φίλης σχετικά με το Ιερό λείψανο της Αγίας Βαρβάρας.
Σέ μιά δημοκρατική χώρα δέν ὁμιλοῦν μόνο οἱ πολιτικοί, ἀλλά ὅλοι. Ἄκουσα στήν τηλεόραση τόν Κοινοβουλευτικό ἐκπρόσωπο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ κ. Φίλη νά λέει τά σχετικά μέ τήν μεταφορά τοῦ Τιμίου Λειψάνου τῆς Ἁγίας Βαρβάρας στό Νοσοκομεῖο τοῦ Ἁγίου Σάββα, ὅτι τάχα ἕνα τέτοιο γεγονός γυρίζει τήν κοινωνία πίσω πολλούς αἰῶνες, μίλησε ἀκόμη γιά εἰδωλολατρία καί ὅτι ὅποιος θέλει μπορεῖ νά πάει στήν Ἐκκλησία νά προσκυνήσει. Σέβομαι καί τήν πίστη καί τήν ἀπιστία τοῦ καθενός. Τήν πονηρία, τό φτηνό πνεῦμα καί τήν διαστροφή τῆς ἀληθείας δέν ἀνέχομαι.
Κατ’ἀρχήν ὁ κ. Φίλης δέν κατάλαβε ὅτι ἐπιχειρεῖ νά γυρίσει ἀρκετούς αἰῶνες πίσω τήν Ἀριστερά. Στίς ἐποχές δηλαδή πού «ἀριστερά» σήμαινε λοιδωρία τῆς πίστης, καπήλευση τῆς ἐπιστήμης, περί δῆθεν τοῦ ἀσυμβιβάστου, δογματική ἀθεῒα καί μερικά ἄλλα χειρότερα. Ἐκεῖ ἔχει λοιπόν μείνει ἤ ἐκεῖ ἐπιχειρεῖ νά μᾶς ἐπαναφέρει κάνοντας μάλιστα χρήση ἐξουσίας; Ἄς θυμᾶται ὅμως ὅτι ἀπό αὐτούς πού ἀνέβασαν τήν Ἀριστερά στήν Ἐξουσία, ἡ συντριπτική πλειοψηφία εἶναι ἄνθρωποι πιστοί.
Ὁ κ. κοινοβουλευτικός ἐκπρόσωπος ὅμως ὑπέπεσε σέ κάτι ἀκόμη σοβαρότερο, στήν λοιδωρία καί εἰρωνία τῶν ἀσθενῶν καί τῶν συγγενῶν τους. Ἀλήθεια δέν κατάλαβε γιατί τό ἱερό Λείψανο θά μεταφερθεῖ στό Νοσοκομεῖο; Γιά τόν ἁπλό λόγο ὅτι δέν μποροῦν οἱ ἀσθενεῖς στην κατάσταση πού βρίσκονται νά πᾶνε ἐκεῖνοι. Περισσότερος σεβασμός λοιπόν στούς ἀσθενεῖς καί στήν κατάσταση πού βρίσκονται. Αὐτοί πού μποροῦσαν νά πᾶνε πῆγαν, σ’αὐτούς πού δέν μποροῦν πάει ἡ Ἁγία Βαρβάρα. Λίγος σεβασμός λοιπόν ἀπό ὅλους «τούς ἔξυπνους» ἀπέναντι στούς ἀσθενεῖς.
Ὁ κ. Φίλης ὅμως προχώρησε σέ κάτι ἀνεπίτρεπτο καί ἀνεπίτρεπτο εἶναι ἡ συκοφαντία πού γυρίζει τήν ἀριστερά πολλούς αἰῶνες πίσω. Ἀπέδωσε στήν Ἐκκλησία τή μομφή ὅτι ἀντί νά ὁδηγεῖ τούς ἀσθενεῖς στόν ἰατρό, τούς ὀδηγεῖ στούς ἁγίους, στά θαύματα, ἴσως καί στήν δεισιδαιμονία. Μπορεῖ νά φανεῖ λίγο σκληρή, ἀλλά ἐγώ θά πῶ τή λέξη: ντροπή! Ντροπή γιατί ἐπιχειρεῖ συνηδειτά μία διαστρέβλωση τῶν πραγμάτων. Ἄς θυμηθεῖ ὅτι δέν εἶναι ἡ Πολιτεία πρώτη πού λειτούργησε Νοσοκομεῖα, ἀλλά ἡ Ἐκκλησία, ἄς θυμηθεῖ ὅτι τά περισσότερα Νοσοκομεῖα στήν Ἀθήνα κτίσθηκαν σέ χώρους πού ἀνῆκαν στήν Ἐκκλησία καί μέ χαρά τούς παρεχώρησε, ἄς θυμηθεῖ ὅτι τά περισσότερα Νοσοκομεῖα ἔχουν Ναούς μικρότερους ἤ μεγαλύτερους πού συμπαραστέκονται στούς ἀσθενεῖς, ἀλλά καί στό ἔργο τῶν ἰατρῶν. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ παραγγέλει, νά τιμοῦμε τούς ἰατρούς γιατί καί αὐτοί δῶρο τοῦ Θεοῦ εἶναι. Ἡ πίστη καί ἡ προσευχή στηρίζουν τόν ἀγῶνα τοῦ ἀσθενοῦς καί τῶν συγγενῶν τους (διαβάστε καί κανένα πόρισμα Συνεδρίου). Ὅσον ἀφορᾶ γιά τό θαῦμα τό ὁποῖο ἐμμέσως λοιδωρεῖτε, γιατί προφανῶς δέν τό καταλαβαίνετε, ἴσως θά ἔπρεπε νά έρωτήσετε κάποιον πού τό ἔχει ζήσει, ἴσως θά ἔπρεπε νά ἐρωτήσετε κάποιους γιατρούς πού τό ἔχουν ζήσει ἀκόμη καί κάποιους πού μίλησαν γιά ἔκτακτο ἰατρικό περιστατικό, κάποιους γιατρούς πού ἔστειλαν τόν ἄρτι θεραπευθέντα ἀσθενῆ μέ τίς πυζάμες, στόν μεγάλο ἰατρό τόν Ὅσιο Ἰωάννη τό Ρῶσσο, πρίν ἀκόμη τοῦ δώσουν ἐξιτήριο, ἴσως καί κάποιους ξένους γιατρούς πού δέν δίστασαν νά ὁμολογήσουν γιά τήν θεραπεία καί σωτηρία ἀσθενοῦς “it’s a miracle”. Ἴσως αὐτά εἶναι ψιλά γράμματα γιά σᾶς. Μείνετε ὅμως ἐσεῖς μέ τήν πίστη σας (ἀθεῒα σας) καί ἀφῆστε τούς ἄλλους μέ τήν πίστη τους καί μέ τήν ἐμπειρία, γιά ὅσους τήν ἔχουν, τοῦ θαύματος. Μιλήσατε βέβαια καί γιά «εἰδωλολατρεία». Δέν σᾶς παρεξηγῶ γιατί εἶναι λογικό νά μήν καταλαβαίνετε τή σημασία καί τίς συνέπειες τῆς Ἐνανθρωπήσεως τοῦ Θεοῦ στήν ζωή τοῦ ἀνθρώπου, οὔτε τόν πατερικό λόγο «σέβομαι τήν ὕλη διά τῆς ὁποίας ὁ Θεός ἐργάσθηκε τήν σωτηρία μου». Πιθανῶς τά Ἱερά Λείψανα τῆς Ἁγίας Βαρβάρας νά ἀμφισβητοῦν τό δικό σας καί κάποιων ἄλλων τά εἴδωλα.
Σταθήκατε ὅμως ἀπρεπής ἀπέναντι καί στό συνάδελφο σας Ὑπουργό Ὑγείας πού τόν ἐπιτιμἠσατε δημόσια διότι θἀ παραστεῖ στήν ὑποδοχή τοῦ Ἱεροῦ Λειψάνου στό Νοσοκομεῖο. Βλέπετε πού σᾶς λέω ὅτι γυρίζετε τήν Ἀριστερά πίσω αἰῶνες! Βλέπετε ὅτι τήν Ἀριστερα πού σήμερα θέλει νά ἐκπροσωπήσει ὁ ΣΥΡΙΖΑ δέν τήν συγκροτεῖ μόνον ἡ ἀθεῒα ἡ δική σας, ἀλλά καί ἡ πίστη πολλῶν ἄλλων ὑπουργῶν καί μή; Θέλετε νά τόν ξαναγυρίσετε πίσω; Σεβαστεῖτε λοιπόν πρῶτος ἐσεῖς τήν ἑτερότητα καί ἀφῆστε στήν γωνία αὐτό τόν ἰδιότυπο θρησκευτικό ρατσισμό ἀπέναντι στήν Ὀρθόδοξη πίστη. Ἀλλοιῶς θά κληθεῖτε νά ἀπαντήσετε ἐάν τό κόμμα τοῦ ὁποίου εἶσθε κοινοβουλευτικός ἐκπρόσωπος, εἶναι ἕνα ἀθεϊστικό κόμμα, ὁπότε καί ἀπολυταρχικό ἤ ἕνα δημοκρατικό κόμμα πού μπορεῖ νά περιέχει καί πιστούς καί ἄθεους πού ὅμως σέβονται ἀλλήλους. Ὁ λαός σᾶς ζητᾶ καί σᾶς ἐμπιστεύθηκε νά ἀντιμετωπίσετε τά προβλήματα του καί ὄχι, μερικοί ἀπό σᾶς νά τοῦ ἐλέγξετε τήν συνείδηση του.
Ἔχω ἐπισκεφθεῖ πολλά Νοσοκομεῖα στό ἐξωτερικό σέ διαφορετικές χῶρες. Ἔχω συνοδεύσει ἀσθενεῖς καί μάλιστα παιδιά, ἀρκετές φορές, ἔχω ἐπισκεφθεῖ ἀσθενεῖς σέ Νοσοκομεῖα τοῦ ἐξωτερικοῦ. Ἔζησα τόν ἀπόλυτο σεβασμό Ἰατρῶν καί Νοσηλευτικοῦ προσωπικοῦ ἀπέναντι σέ αὐτό πού ἐκπροσωποῦσα, ὅπως καί ἀπέναντι στήν κάθε θρησκευτική πίστη. Εἶδα ἰατρό νά ἀναβάλλει γιά μερικά λεπτά τήν ἰατρική του ἐπίσκεψη σέ ἀσθενή, σεβόμενος τήν ἐπιθυμία του νά ὁλοκληρώσει τήν ἐπικοινωνία του μέ τόν ἱερέα του. Εἶδα ἰατρούς καί νοσηλευτικό προσωπικό μέ εὐγένεια, ἐξυπηρετικούς στήν δική μου διακονία, ἀντιμετωπίζοντας με σάν ἕνα συνεργάτη τους. Τό λέγω αὐτό καί γιά ἐσᾶς καί γιά κάποιους ἰατρούς καί νοσηλευτές. Τουλάχιστον λοιπόν ἄς ἐκπολιτιστοῦμε λίγο.
Τό θέμα ἀσθένεια, πόνος, πίστη εἶναι ἕνα μεγάλο θέμα πού τουλάχιστον ἀπαιτεῖ σεβασμό. Ὅταν ὁ Dr. Francis Kollins ἐπικεφαλής ἐπί σειράν ἐτῶν τῆς ἐρευνητικῆς ὁμάδος γιά τό ‘Aνθρώπινο Γονιδίωμα, πρώην ἀγνωστικιστής καί ἄθεος, σήμερα μιλάει γιά τό ἀνθρώπινο γονιδίωμα ὡς τό σχέδιο καί τήν γλῶσσα τοῦ Θεοῦ, κάποιοι μποροῦν νά κρατήσουν τήν ἀθεῒα τους καί ἄς σεβασθοῦν τήν πίστη τῶν ἄλλων, πολλῷ δέ μᾶλλον τήν πίστη καί τήν ἐλπίδα τῶν ἀσθενῶν.
Σχετικά με τον συντάκτη της ανάρτησης:
Η ιστοσελίδα μας δημιουργήθηκε το 2008.Δείτε τους συντελεστές και την ταυτότητα της προσπάθειας. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ .
κανένα σχόλιο